טובעים בסיסמאות ומשתמשים? יש פיתרון!

היום כמעט לכל תוכנה או אתר תצטרכו להזין שם משתמש וסיסמא על מנת להיכנס, אם בעבר היה קל לזכור את הסיסמאות והמשתמשים – כיום מדובר במשימה בלתי אפשרית. לא פעם תמצאו את עצמכם מסתבכים עם משתמש וסיסמא של אתר אחר, ובסופו של יום זה יכול לגרום ללא מעט מצבים של אי נעימות. מהסיבה הזאת אתם צריכים להוריד מעצמכם את הנטל הזה, ולהתרכז בעיקר – תנו לנו לסייע לכם לזכור את הסיסמאות והמשתמשים שלכם.

איך תוכלו לזכור את הסיסמאות והמשתמשים שלכם?

בוודאי יצא לכם לשמוע על האופציה של שירותי ענן לעסק שלכם, מדובר בפלטפורמה אשר תהפוך את ניהול העסק שלכם לדבר קל ופשוט יותר ממה שנדמה לכם. אם עד כה הייתם צריכים לדאוג כמעט להכל לבדכם, כיום תוכלו להוריד את הנטל ואת כאב הראש מכם ולתת לנו להפוך את החיים שלכם בעסק להרבה יותר פשוטים.

אז כיצד אנו נוכל לעזור לכם לזכור את המשתמשים והסיסמאות שלכם? פשוט מאוד! אנו מאפשרים לכם לאגד את כל הסיסמאות ושמות המשתמש שלכם בפלטפורמות השונות תחת שם משתמש וסיסמא אחת בלבד. כך תוכלו לבצע ניהול זהויות בקלות בלחיצת כפתור אחת. כי מי קבע שאתם צריכים לזכור את כל הסיסמאות והמשתמשים בעל פה? תוכלו להתפנות ולחשוב על הדברים שחשובים באמת לקידום ולשיווק העסק שלכם.

חשוב לציין כי מדובר בפלטפורמה מאובטחת לחלוטין, כך שאין לכם שום סיבה לדאוג או לחשוש שמא הסיסמאות או המשתמשים שלכם ידלפו לידיים הלא נכונות. המטרה שלנו היא אחת – להוריד מכם את כאב הראש הכולל בתוכו לזכור לא מעט משתמשים וסיסמאות, ולהשקיע בדברים החשובים באמת שיכולים להוביל את העסק שלכם לחוף מבטחים.

אז מה אתם צריכים לעשות על מנת ליהנות מכל הטוב הזה? האמת היא שלא יותר מידיי, פנו אלינו על מנת שנוכל לחבר אתכם באופן מיידי לפלטפורמה Onelogin. כך תוכלו להשאיר את כל הניירות והדפים עם שמות המשתמש והסיסמא מאחור, ולזכור רק שם משתמש וסיסמא אחת אשר יסייעו לכם להיכנס לכל האתרים והתכונות הנמצאות תחת חסותכם.

My Blog
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בניית אתרים וקידום באינטרנט – להכיר את התחום לפני התשלום
שניים מהשירותים הנפוצים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי כיום הם בניית אתרים וקידום באינטרנט (כלומר...
קרא עוד »
מרץ 13, 2020
פענוח שיווק עסקי מונפש: תובנות פנימיות
האם אתה מסוקרן מהפוטנציאל של שיווק עסקי מונפש אבל לא בטוח איפה להתחיל? התעמקות בתחום השיווק המונפש...
קרא עוד »
מרץ 04, 2024
מסך לבן לאירועים – כל מה שצריך לדעת
אטרקציות לחתונה מוסיפות ייחודיות ועניין לכל חתונה ואירוע מיוחד אחר, לכן אם אתם מתלבטים איזו אטרקציה...
קרא עוד »
ספט 19, 2021