סרט תדמית אנימציה – יעילות מול ההוצאות

מיתוג לעסקים

בניית תדמית יכולה להיעשות על ידי מכלול צעדים, הנשענים על אסטרטגיה רצויה. דרך מאוד טובה ליצור תדמית חדשה או לחזק תדמית קיימת עוברת דרך הפקת סרט תדמית אנימציה. היעילות של סרטונים מהסוג הזה גבוהה, אך השאלה היא מהן ההוצאות הכרוכות בכך. נסקור את שני הצדדים של המטבע. 

מדוע סרט תדמית באנימציה מאוד יעיל 

היעילות של סרט תדמית אנימציה גבוהה מאוד מכמה סיבות. ראשית, הציבור הרחב מאוד אוהב אנימציה. קל מאוד להתחבר לזה וכל שכבות הגיל נהנות מצפייה בסרטונים קצרים, מהודקים אך איכותיים. זוהי דרך מאוד טובה ויעילה להציג מסר, להעביר מידע או לספר את סיפור העסק או המותג, בפרק זמן קצר. אלה סרטים או סרטונים שמעוררים עניין ומצד שני, לא צורכים זמן צפייה ארוך. אפשר להעביר אותם באין ספור פלטפורמות מודרניות, מבלי להידרש לעלויות גבוהות. כך לדוגמא, אפשר להציג את הסרטון ביו טיוב, להטמיע באתר החברה, להעביר למשקיעים או ללקוחות במייל, בווטצאפ וכדומה. 

האם יקר להפיק סרט תדמית אנימציה

חברות מקצועיות בתחום יכולות להפיק סרט תדמית אנימציה, תוך שמירה על ערכי הפקה גבוהים, גם בתקציבים מאוד מפתיעים. סדר הגודל של עלויות הפקה יכול להתחיל באלפי שקלים ועשוי להגיע לעשרות אלפים ויותר, הכל בהתאם לאורך הסרט, לתקציב הלקוח ולאסטרטגיית השיווק או המיתוג. חשוב להסיק מכך כמה מסקנות:

  1. הפקת סרט תדמית אנימציה יכולה להתאים לא רק לחברות ענק אלא גם לעסקים לא גדולים. 
  2. עלויות ההפקה יכולות להיות נמוכות, שכן אין צורך בצילומי חוץ יקרים ועלויות אחרות המקובלות בצילומי סרטים שאינם באנימציה. 

מקוריות וקריאייטיב יכולים להפוך אפילו סרט קצר למדי או בתקציב לא גדול, להצלחה משמעותית. למידע נוסף בנושא סרט תדמית לעסק