פרסום בפייסבוק – למה ומתי זה חיוני לנו?

הרבה פעמים כשאנחנו שומעים על פרסום באינטרנט, ההתייחסות היא לפרסום באופן כללי באתרים שונים, בין אם זה באמצעות באנרים, סרטונים או באמצעים אחרים, או להבדיל פרסום בגוגל, הנחשבת לרשת הפרסום הגדולה באינטרנט. 

אך כפי שאנחנו יודעים, בעשור וחצי האחרונים ישנה רשת חברתית אשר הפכה זה מכבר לאחד ממקורות הפרסום החשובים ביותר לעסקים ובעלי מקצוע. מדובר על רשת פייסבוק. לצד היותה הרשת החברתית המובילה באינטרנט, היא נחשבת לכלי מוביל בכל מה שקשור לפרסום עסקים, בעלי מקצוע, מוצרים ושירותים. 

פרסום בפייסבוק, כידוע, אפשרי על פי כמה וכמה מאפיינים. ניתן לעשות זאת בצורה פשוטה ללא הוצאה כספית, על ידי פתיחת עמוד עסקי, מבלי לקדם אותו. אך ניתן גם להשקיע כסף בפרסום, בין אם זה לפוסטים ממומנים, קידום עמוד עסקי, הצגת פרסומות ועוד. הכל שאלה מה גודל התקציב שעומד לרשותנו ומה הם הצרכים שלנו. באופן טבעי נבחר את מה שנכון ורלוונטי לעסק שלנו. 

איך זה מתבצע בפועל?

פרסום בפייסבוק צריך להתבצע על ידי אנשי מקצוע שמתמחים בכך, כמו droxit בניית חנות וירטואליות ופרסום. קרי גורמים שמתמחים בשיווק דיגיטלי אשר יכולים להשתמש בכלים ובידע שעומד לרשותם. הם מאפיינים את הצרכים של הלקוחות שלהם ולאחר מכן, הם קובעים תוכנית פרסום מתאימה על פי התקציב שנקבע להם. 

המטרה של מומחי פרסום דיגיטלי בפייסבוק, היא לא להגיע בהכרח לכמות הכי גדולה של גולשים אלא להגיע לכמות גדולה של גולשים רלוונטיים לבית העסק. קרי כאלה שירצו לרכוש מוצרים או שירותים מסוימים ממנו. לכן, הפרסום חייב להיות ממוקד. זה היתרון הגדול של פרסום בפייסבוק, ומנגד, זה כלי שחייבים להכיר ולדעת כיצד להשתמש בו בשביל לייצר פרסום בצורה נכונה עבור בית העסק.