ניהול קמפיינים בפייסבוק

ניהול קמפיינים בפייסבוק

אז יש לכם עסק, חברה קטנה או שאתם מעוניינים לשווק מוצר כלשהו שאתם בטוחים בהצלחתו? מעולה. מה עכשיו עושים אתם שואלים בטח.. ובכן, כדאי מאוד שתכירו את מנהל המודעות (קמפיינים) של פייסבוק, איתו תגיעו הכי רחוק שיש.

ניהול קמפיינים בפייסבוק – נווט במנהל המודעות

מנהל מודעות פייסבוק הוא "מטה הפרסום" שלך. בסיס עבודה זה כולל את הפונקציונליות המאפשרת לך לעשות:

  • הגדרת קמפיינים, קבוצות מודעות ומודעות כלליות
  • ניהול ותפעול הוצאות המדיה
  • מיקוד המודעות לקהלים ספציפיים
  • לעקוב אחר מדדי ביצועי הקמפיין

לאחר יצירת חשבון מנהל העסקים שלך, אתה יכול לגשת למנהל מודעות על ידי לחיצה על החץ הנפתח בפינה השמאלית העליונה של דף הפייסבוק שלך ובחר "מנהל מודעות."

בחירת יעד של מודעה

ברגע שאתה נמצא במנהל מודעות, בחר בלחצן הירוק "צור מודעה" בפינה השמאלית העליונה של הדף. תתבקש לבחור יעד של מסע פרסום, או במילים אחרות, מה בסופו של דבר תרצה להשיג באמצעות מודעה זו: מודעות, מיתוג או המרה.

קמפיינים למודעות מיועד כדי ליצור ידע ועניין במוצר או בשירות שלך. אפשרו לאנשים לצפות בעסק שלכם, לחצו על קישורים ספציפיים למידע נוסף, ושמרו על המוצר או השירות שלכם בראש הדף.

בחר את הקהל שלך

יכולות המיקוד לקהל של פייסבוק הן הלחם והחמאה שלה. עם כל כך הרבה מידע דמוגרפי שנלכד על ידי משתמשים ברחבי העולם, ניתן לקבל פרטים גדולים במיוחד למי אתה דוחף את המודעה שלך במהלך ניהול קמפיינים בפייסבוק, להלן מספר דרכים בהן אתה יכול לסנן אנשים:

  • מיקום: מדינה, מדינה, עיר, מיקוד או רדיוס קילומטר
  • גיל / מין – שפה
  • השכלה: בתי ספר, תחום לימודים
  • תחומי עניין: דפים שהם אוהבים, תחומי עניין
  • התנהגויות: התנהגות רכישה, פעילויות דיגיטליות ועוד