איך מועדוני לקוחות יכולים לסייע לכם לקידום העסק?

בין הדברים החשובים ביותר בכל עסק נוסף על שיפור מכירות בעסק, הינו שמירה על מאגר הלקוחות של החברה. כאשר לקוח נכנס לחנות באופן פיזי או באופן מקוון דרך חנות אונליין, הוא מצפה למצוא את המוצר אותו הוא חיפש במחיר טוב ואטרקטיבי. נוסף לכך, הוא גם מצפה לקבל יחס ושירות אדיבים ומקצועיים במידה והוא יפנה אל שירות הלקוחות כדי לקבל עזרה ברכישה.

ישנם כמה פרמטרים שיכולים להשפיע על חוויית קנייה חיובית אצל הלקוח כמו מראה ועיצוב החנות, סדר היררכי של קטגוריות באתר האונליין, מידע שקוף ויעיל, מחירים נוחים וכמובן כמו שהוזכר גם שירות לקוחות איכותי. חשוב לזכור כי שירות הלקוחות אינו נגמר ברגע שהלקוח יוצא מהחנות, אלא הלקוח צריך להמשיך לקבל יחס אישי כדי לגרום לו לחזור לבקר שוב בחנות – וזאת ניתן להשיג באמצעות מועדון הלקוחות של העסק.

שירות לקוחות טוב בעזרת מועדון לקוחות

הקשר בין שירות לקוחות ומועדון לקוחות הוא מובהק. מועדון הלקוחות נועד כדי לשרת את הלקוח גם בזמן שאינו נמצא באופן פיזי בחנות, כך שבתודעה שלו הוא יזכור באופן חיובי את חווית הקנייה שלו באמצעות עדכונים רלוונטיים שהחנות תשלח לו לאחר הצטרפותו למועדון הלקוחות של העסק.

על העסק להעניק כל העת יחס אישי עבור הלקוחות עם עדכונים שוטפים אודות מבצעים והנחות, מענה מהיר ויעיל בכל בעיה או שאלה, ובאופן כללי שירות לקוחות כמה שיותר מכיל וזמין כדי לענות על צרכיו של הלקוח ולא לפספס אותו כלקוח חוזר.

מועדוני לקוחות לשימור לקוחות קיימים

היתרון של מועדוני לקוחות הוא כדי לשמר את הלקוחות של העסק, כך שהם ירגישו שהם מקבלים את היחס האישי שהם רוצים בזמן שהם מוציאים את מיטב כספם על מוצר כזה או אחר. בעזרת מועדון לקוחות של style ניתן ליידע את הלקוח על הטבות והנחות שהוא זכאי להם במעמד הרכישה, מתן קופונים אישיים המבוססים על סל הקניות האישי של כל לקוח ועוד. בדרך הזו הלקוח נשאר נאמן לעסק ואף יכול להמליץ על המקום לחברים ומכרים שלו.