סרט תדמית – כל שלבי ההפקה

האם שמעתם פעם את המושג 'סרטון תדמית'? מי שמנסה לקדם עסק, חברה, ארגון, מוצר או שירות – בוודאי שמע לא מעט את המושג, בעוד שכיום סרטוני תדמית נחשבים מהדרכים החכמות ביותר לשווק כל מוצר שירות עסק ארגון, חברה, מוסד וכדומה. אבל מה זה הסרט הזה? מדוע הוא יעיל? וכיצד מפיקים אותו? כל הפרטים כאן או בהמשך המאמר הזה.

סרטוני תדמית הפכו להיות מבין שיטות השיווק היעילות ביותר שישנן. כיום, רבים מפרסמים סרטונים קצרים של לא יותר מ 2 דקות בממוצע, אשר מכילים אינפורמציה מדויקת וישירה עבור הצרכנים. הסרטונים המופקים על ידי חברות הפקה מקצועיות, מטרתם לזקק מסרים של כל חברה ארגון עסק מוסד ואפילו של מפלגות אמנים ומוסדות ציבוריים – ישירות אל הלקוח. מה שמאפשר העברת של המידע בדרך הברורה ביותר תוך יצירת הרושם החזק ביותר על הצרכנים.

מדוע סרטון תדמית נחשב כל כך יעיל?

אחד ממוקדי המשיכה של בעלי עסקים וארגונים אל הפקת סרט תדמית, נובעת מהקלות שבה אפשר להפיק סרטונים כאלה, בעוד שחברות מקצועיות אשר מומחיות בהפקה סרטון תדמית-  יפיקו את הסרט, החל משלבי יצירת הקונספט או הרעיון שיוביל את הסרטון, עד כתיבת תסריטים, צילומים, עריכה, תכנון וביצוע אנימציה בעת הצורך, עיצוב פס קול, בחירת מוזיקה, בידול הסרטון מסרטונים אחרים, הפקה של הסרטון בתלת ממד (בעת הצורך) והפקת סרטונים מלווים בקריינות ופס קול מושלם עבור המוצר, השירות או כול דבר אחר שרוצים לפרסם.

שלבי הפקה אלה כולם מזוקקים אל מספר שניות או דקות קצרות. הצורך בזיקוק המסרים והפקה של מספר דקות קצר – נובע מהצורך של הצרכנים במסרים חזקים אך גם קצרים, זאת בעולם רווי בפרסומות, סרטונים, מודעות, שיטות שיווק וכדומה.

כמה יתרונות של סרטי תדמית

לסרטי תדמית יתרונות רבים שאחד מהם נוגע ליכולת לפרסם את הסרטון בכול פלטפורמה אפשרית ולעשות זאת בחינם דרך רשתות חברתיות, אתרי אינטרנט, פורומים, דרך שליחת מייל וכדומה. התשלום הנוח יחסית להפקת סרטון תדמית והתפוצה הגדולה – יובילו ליותר פניות מלקוחות ובכך להצלחת המוצר, השירות העסק וכל ארגון או חברה שרוצים להציג מול קהל הצרכנים.