קידום באינסטגרם – האם זה רלוונטי לכולם

אחד הכלים החשובים ביותר ליצירת פרסום ולשיווק עסקים, מוצרים או אפילו פוליטיקאים ואישי ציבור, הוא קידום באינטרנט ובפרט ברשתות חברתיות. זה לא מספיק רק להשתמש בפרסום ושיווק דרך כלי תקשורת ממוסדיים, דרך שלטי חוצות או באמצעים אחרים שהיו נפוצים בעבר. היום בשביל לפרסם ולשווק, חייבים להיות נוכחים ברשת ובשביל זה צריך לדעת איפה לבצע קידום וכיצד לעשות את זה. 

קידום אפשרי בכלים שונים ברשת, למשל, דרך רשתות חברתיות ובפרט דרך אינסטגרם. הרשת החברתית המובילה בתחום של תמונות וסרטונים, זוכה להצלחה גדולה בקרב צעירים ומבוגרים אשר משתמשים בה לרוב באמצעות מכשירי הסלולר שברשותם. מדובר על רשת שנחשבת לשנייה בפופולאריות שלה אחרי פייסבוק ועל פי הנתונים, ככל הנראה היא מובילה בקרב קהלים צעירים. 

כעת עולה השאלה, האם קידום באינסטגרם הוא רלוונטי לכולם. כלומר, האם כולם יכולים ליהנות ממנו או שמא רק בתי עסק וגורמים מסוימים יכולים ליהנות מתהליך זה. 

למי זה יכול להתאים?

ראשית נאמר שכולם אמורים להיות נוכחים באינסטגרם, בין אם מדובר בעסק גדול או קטן. ההסבר לכך הוא שאם אתה לא נוכח, אז מבחינים בכך ואתה אינך יכול ליהנות ממה שהרשת מציעה לך. לא משנה במה אתה מתעסק ומה סדר הגודל שלך. 

שנית, בעיקרון קידום באינסטגרם יכול להתאים לכולם. זאת בהנחה ועושים אותו בצורה נכונה עם קניית עוקבים וכיו"ב. לשם כך יש לפנות לאנשי מקצוע שמתמחים בנושא. הקידום יכול להוביל לחשיפה בקרב קהלים שונים, חדשים, וכך אפשר לשווק להם מוצרים, שירותים או אירועים, ולהפוך אותם מגולשים ללקוחות. הכל כמובן תלוי ביכולת של איש המקצוע לעשות את זה בצורה נכונה וחכמה. 

חשוב להדגיש, זה בעיקר ישרת את מי שאין לו אפשרות לפרסם את עצמו בכלי תקשורת או שלטי חוצות יקרים.