ערוצי השיווק הטובים ביותר לעסק שלנו

ערוצי השיווק הטובים ביותר לעסק שלנו

בעבר, כשרצינו לפרסם ולשווק את העסק שלנו, היו לנו יחסית מעט מאוד מקורות, ערוצים לשם כך. יכולנו להשתמש בתקשורת כתובה, עיתונות מקומית או ארצית, תחנות רדיו, פרסום על שלטי חוצות, מודעות רחוב, מוצרי פרסום. דברים שגם אם היו רחבים, לא סיפקו לנו בהכרח את התוצאות הטובות ביותר, בוודאי לא פרסום ממוקד וישיר שיכול היה לעזור לנו. 

היום לעומת זאת, אנחנו יכולים ליהנות מערוצי שיווק איכותיים מאוד, קראו בהרחבה בקישור, ערוצי שיווק ופרסום שמאפשרים לנו ליהנות מחשיפה לא רק רחבה ומגוונת, אלא גם מאוד ממוקדת. זאת בזכות האינטרנט והכלים השונים שהוא מציע לנו. כל מה שאנחנו צריכים זה להכיר את אותם כלים ולדעת כיצד להשתמש בהם בצורה נכונה. 

לפני שנסביר על ערוצי שיווק ופרסום איכותיים ופופולאריים באינטרנט, חשוב להדגיש, אם אנחנו רוצים למצות כל אחד מהערוצים בצורה הטובה ביותר, הרי שעלינו לעבוד עם האנשים המקצועיים ביותר שיוכלו לבצע את העבודה עבורנו וכן, אנחנו צריכים לדעת כיצד לבצע מחקר מקיף בנושא, על מנת שנוכל להגיע עם כל המידע הרלוונטי עבורנו. 

מה הם ערוצי השיווק המובילים באינטרנט

קידום ממומן בגוגל – חברת גוגל מציעה לנו מסלול פרסום ושיווק מאוד אטרקטיבי, מאוד נוח, יעיל וכמובן איכותי. מדובר על שיווק בגוגל באמצעות מודעות מקודמות. 

הרעיון הוא, עלינו לערוך מחקר ולהחליט באילו ביטויים אנחנו צריכים ויכולים לפרסם את העסק שלנו, מוצרים ושירותים, כך נוכל לפרסם מודעות שונות בעמודים בהם גולשים מחפשים את הביטוי אותו אנחנו מבקשים לפרסם. היתרון של פרסום כזה, הוא המהירות והיכולת ליהנות מחשיפה מאוד רחבה תוך זמן יחסית קצר. 

קידום אורגני בגוגל – תהליך קידום אתרים בגוגל הוא ערוץ השיווק העיקרי באינטרנט. מדובר על קידום אורגני בגוגל, אשר מאפשר לנו לקדם את האתר בביטויים שונים, על פי הצורך שלנו, בהתאם למתודולוגיה מאוד ברורה, תוכנית עבודה שמשלבת בין שיפור איכות המוצר, קרי האתר שלנו, חווית הגלישה של הגולש וכאמור, גם קידום האתר במנוע החיפוש בביטויים רלוונטיים עבורנו. 

למה לעשות קידום אורגני ולא ממומן? התשובה בלינק https://superseo.co.il/why-seo-and-not-ppc/

שיווק בפייסבוק – לצד גוגל, פרסום ברשת חברתית כמו פייסבוק נחשב מאוד יעיל עבורנו. אנחנו יכולים לפרסם דרך מודעות ממומנות, דרך העמוד העסקי שלנו, יצירת אירועים ועוד. חשוב להדגיש, מדובר על ערוץ פרסום מאוד איכותי בזכות העובדה שהוא ממוקד בדיוק על פי סוג הקהל שאנחנו מחפשים. 

שיווק במייל – זה כלי ותיק לשיווק באינטרנט, ואף על פי שיש הסבורים שהוא פחות יעיל, הרי שעדיין הוא נחשב אטרקטיבי וכן אפקטיבי. אנחנו יוצרים רשימת תפוצה על פי לקוחות שרשומים אצלנו או גולשים שנרשמו לאתר וביקשו לקבל מאיתנו פרסומים, ואנחנו שולחים להם על בסיס קבוע. 

יוטיוב – גם אתר הסרטונים הידוע יכול לספק לנו זירה לפרסום, בתנאי שאנחנו נדע לייצר סרטונים ברמה הגבוהה ביותר. אולי זה יקר יותר אך זה מאוד אפקטיבי.