אלו הם הכללים החשובים ביותר לכתיבת מאמרי SEO

כשחושבים על כך, החלק הקריטי ביותר להצלחת קידום האתר הוא עניין הקידום האורגני וכן מאמרי הSEO שיש להם חלק רציני ביותר בכל שלב השיווק של האתר. כאמור, חלק מזה הוא גם עניין של הקידום באמצעות חיפוש אחר מילות מפתח וכתיבה מיוחדת הן לעסקים והן לאנשים פרטיים שרוצים להשיג את התוצאה הגבוהה ביותר  –  חיפוש במיקום הגבוהה ביותר ובין הדפים הראשוניים, הפעם בזכות מילות מפתח הנכונות. 

איך בנויים המאמרים והיכן מניחים אותם? 

מאמרי SEO יעלו או לפורומים מסוימים או לאתרים מובילים או בגדול לאתר של הלקוח עצמו, הפעם לאחר חיפוש ממוקד. 

מעבר לכתיבה המכוונת, חשוב מאוד לבצע את כל המשימות שבסופן המאמר אכן יענה על הדרישה ויספק את התשובה המדויקת לקידום אתרים. בגדול, האורך של המאמר צריך להיות לא יותר משלוש מאות מילה עד ארבע מאות. 

במידה ומדובר באתרים עם רצון לקישורים יקרים יותר, חשוב לבצע מאמר שהוא גדול יותר מארבע מאות מילה באמצעות שירותי קופירייטינג. כמו כן, מאמרים לאתרים צריכים להיות הרבה יותר איכותיים ביחס למאמרים שמטרתם לשבת מחוץ לאתר והם צריכים להיות פחות בעלי ערך כי מטרתם העיקרית היא קידום. 

כמו כן יחזור ביטוי המפתח לא יותר מכמה פעמים בודדות כמו למשל בכותרת השנייה ועוד פעמיים בגוף המאמר עצמו. 

בגדול, מאמרי קישורים יהיו פשוטים יותר וכך גם עלותם ביחס למאמרים אשר מטרתם לספק את ערך המוסף. 

עם זאת יש בהחלט מאמרים שיספקו ערך מוסף וכן יהיו בהם ביטויים לקידום- בהיבט הזה, המאמר יהיה ארוך יותר והוא יידרש לכלול ערך מוסף גבוה יותר ביחס למאמרי קידום או מאמרי SEO בעבור קידום קישורים חיצוניים.