איך מגבירים מכירות בחנות וירטואלית

חנות וירטואלית

לא מעט עסקים בוחרים להתקין היום חנות וירטואלית באתר שלהם, זאת על מנת לאפשר ללקוחות שלהם לרכוש מוצרים או שירותים ישירות דרך האתר, מבלי שיצטרכו להגיע פיזית אל המקום וכן מבלי שיצטרכו ליצור קשר בטלפון. הכל הם יכולים לעשות דרך החנות הוירטואלית.

השאלה היא, כיצד מגבירים את המכירות בחנות בצורה נכונה, כיצד מושכים לקוחות חדשים לרכוש מוצרים, כיצד גורמים ללקוחות קיימים לבצע רכישות והזמנות של מוצרים חדשים או כאלה שהם ביצעו בעבר, לחזור ולבצע שוב ושוב.

לפני שנציג כמה דוגמאות לכך, צריך להדגיש, כל הרעיון של קידום ופרסום חנות וירטואלית, זה חלק בלתי נפרד מתהליך העבודה על האתר בכלל ובפרט על החנות. צריך לעשות את זה ביחד, אי אפשר להפריד ואי אפשר להתייחס לחלקים השונים בצורה שונה, הם חייבים להתבצע באותה רצינות ובאותה מסירות. דוגמאות מומחשות תוכלו למצוא בלחיצה על הקישור שמפנה למעבר לאתר שלנו.

דרכים להגביר את המכירות בחנות וירטואלית

דרך ראשונה, פרסום ושיווק באינטרנט. החל מגוגל, פייסבוק, וכלה בתכנים, אתרי אינטרנט שונים ועוד. אנחנו צריכים כל הזמן לקדם ולפרסם את החנות, באופן ייחודי. עסקים גדולים ישתמשו גם בתקציב שעומד לרשותם בשביל לפרסם את החנות גם דרך פרסום בטלוויזיה, רדיו, עיתונות, שלטי חוצות ועוד.

דרך שנייה, מבצעים והנחות בחנות. מי שרוצה להגדיל את מספר הלקוחות צריך לעשות את זה באופן שיגרום להם רצון לרכוש כמה שיותר מוצרים. לשם כך, יש צורך לספק להם סיבה לבצע את הרכישות השונות. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות מבצעים והנחות על מוצרים שונים. תוכלו לראות דוגמאות אצל החנות הוירטואלית של חברת אגאי.

דרך שלישית, מועדון לקוחות. ברגע שיוצרים מועדון לקוחות ומחברים אליו אנשים, אז יוצרים קשר, הזדהות, יוצרים נאמנות אצל הלקוחות וכך הם חוזרים אל החנות שוב ושוב.