מה צריך לדעת בעת בניית אתר סחר?

בניית אתר סחר

השימוש באינטרנט וברשתות החברתיות (קראו על שיווק בפייסבוק לעסקים) מאפשר לכל בעל עסק לפרסם את עצמו במטרה להגדיל את קהל היעד. אותם דברים אמורים גם בחברות גדולות ומוסדות ציבוריים. אתר סחר הוא אמצעי שנועד לקדם את המכירות ולחזק את הקשרים בין העסק או החברה ללקוחות ולספקים. בניית אתר סחר היא עניין למקצוענים, מומחים לדבר המכירים היטב את תחום הסחר האלקטרוני ויודעים כיצד להפיק ממנו תוצאות מיטביות. מדובר בנושא מורכב המחייב ידע מקצועי וניסיון ולכן אין סיבה לנסות לבנות אתר כזה בכוחות עצמכם. לבנייה נכונה יש היבטים שונים ובהם תוכן, עיצוב, חוויית המשתמש ועוד.

בניית את סחר, או בשמו השני "חנות וירטואלית", נועדה כאמור לחזק את הקשר עם הלקוחות ולהגדיל את מספרם. מהפכת הקניות דרך האינטרנט מייתרת במקרים רבים את הצורך להגיע לחנות בשעות הפעילות, לעתים תוך הפרעה במהלך יום עבודה, ולהמתין בתור עד לביצוע הרכישה. לכן הפכו אתרי הסחר לאפקטיביים מאוד ויצרו פלטפורמה חדשה למכירות ותקשורת עם לקוחות.  לאור המצב החדש והמהפכה בהרגלי הצריכה חשוב להשקיע את מירב המשאבים באתר הסחר ולהציג בו תמונה ברורה ככל האפשר של המוצרים והשירותים שאתם מציעים או תמונות איכותיות שרכשתם במאגרי תמונות מובילים. בניית אתר סחר דורשת ידע מקצועי רב והבנה של צרכי הלקוח הפוטנציאלי. לפני בניית האתר כדאי לברר מה מצב השוק והאם יש לכם בכלל סיכוי ריאלי להגדיל את המכירות באמצעות האתר או שזהו ניסיון שנועד לכישלון.

מומחים לבניית אתרי סחר יציגו בפניכם את האפשרויות השונות ויגיעו יחד אתכם למסקנות לגבי הפעלת האתר ועיצובו, כדי שהוא ימשוך את תשומת לב של הגולשים ויהיה קל ונוח לשימוש. בעל עסק שמעוניין להגדיל את המכירות צריך לדעת איך לפנות לקהל יעד רחב ככל האפשר ולגרום לאנשים להיכנס לאתר. באתר צריך הסברים מדויקים על המוצרים והשירותים שהוא מעניק וכן אפשרות לתקשורת עם הגולשים, ואולי הכי חשוב: אפשרות לרכישה ותשלום מאובטח, כדי למנוע חששות וסירובים מצד מי שאינם מורגלים בקניות בצורה זו ומסרבים לתת את מספר האשראי שלהם מחשש שיגיע לידיים הלא נכונות.

> קראו איך חכם לבצע רכישת תמונות