כל מה שרציתם לדעת על שירות אופיס 365

שירות אופיס 365 או Office 365 היא חבילה של מוצרים, שירותים ואפליקציות של Microsoft Office הזמינה למשתמשים ממגוון מכשירים. הוא כולל את הגרסאות העדכניות ביותר של Word, Excel, PowerPoint ו-OneNote. החברה מעדכנת את Office 365 עם תכונות חדשות ושיפורים על בסיס קבוע.

חבילה מבוססת מנוי 

שירות אופיס 365 זה חבילה מבוססת מנוי של מוצרי Microsoft Office. הוא כולל את הגרסאות העדכניות ביותר של Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook ו-Skype. הוא כולל גם אחסון של 1TB בשרת הענן של מיקרוסופט עבור כל משתמש במנוי. Office 365 היא דרך מצוינת לעבוד מכל מקום עם כל מכשיר. תוכניות Office 365 תואמות למערכות ההפעלה Windows ו-Mac וכן למכשירי Android ו-iOS ניידים.

Office 365 תוכנן להשתלב עם מוצרי מיקרוסופט אחרים כגון OneDrive (שירות אחסון בענן), Outlook (לקוח דואר אינטרנט), Skype for Business (תוכנת מסרים מיידיים לעסקים) ו-Azure Active Directory (שירות ניהול זהויות ארגוני). לקריאה אודות שרת וירטואלי https://www.entersys.co.il/virtual-server/

יתרונות מגוונים 

נדבר על היתרונות של Office 365 ומי צריך להשתמש בו. זה סביר בעלות, אמין ומאובטח. זה גם תואם לתוכנות אחרות, וזה יתרון גדול לאנשים שיש להם הרבה סוגים שונים של תוכנות שהם משתמשים בהם.

Office 365 יכול לשמש כל מי שרוצה לעבוד עם Microsoft Office בענן. זה כולל את כל המסמכים, הגיליונות האלקטרוניים, המצגות ועוד. זה גם מאפשר להם לגשת לקבצים האלה מכל מכשיר שהם רוצים להשתמש בהם – כמו הטלפון או הטאבלט שלהם.

לסיכום, שירות אופיס 365 הוא חבילה מבוססת ענן של יישומי פרודוקטיביות שנועדה לעבוד יחד בצורה חלקה. חבילת Office 365 כוללת את Microsoft Office, Outlook, OneDrive, Skype for Business ועוד.

היתרונות של השימוש ב-Office 365 כוללים:

  1. בִּטָחוֹן
  2. הגנת מידע
  3. פְּרָטִיוּת
  4. הענות
  5. הגנת דואר אלקטרוני ברמה ארגונית עם Exchange Online Protection (EOP)
  6. אפשרויות פריסה גמישות ומודלי רישוי לעסקים בכל הגדלים

למידע נוסף אודות אופיס 365 https://www.entersys.co.il/office-365/

My Blog
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 דברים שלא ידעתם על קידום אורגני
המאמר האדיבות https://qplay.co אם אתם בעלי אתר אינטרנט שלא מצליח להביא תנועה של גולשים, שלא לדבר על לקוחות...
קרא עוד »
אפר 28, 2021
שירותי מספרי הטלפון הווירטואליים הטובים ביותר לקניית מספר מקומי לעסק שלך
מבוא מהיר למספרי טלפון וירטואליים מספר טלפון וירטואלי הוא מספר טלפון שניתן לתת לכל מי שצריך. זה יכול...
קרא עוד »
מאי 30, 2022
עיצוב אתרי אינטרנט – כיצד מעצבים אתר בצורה נכונה
כשאנחנו נכנסים לאתר אינטרנט, בין אם זה אתר חדשות, אתר מכירות או כל אתר אחר, הרי ישנם פרמטרים ואמצעים...
קרא עוד »
מרץ 15, 2021