סרטון אנימציה לעסק? למה זה כדאי!

הצלחתם להרים יופי של עסק, יש לכם אתר, דף פייסבוק, אולי גם אינסטגרם, לקוחות רבים, עובדים, הכל רץ, אולי כבר גם עשיתם כמה סרטוני תדמית לעסק, הגיע עכשיו השלב לעשות סרטון אנימציה לעסק, כזה איכותי שלא ניתן יהיה לפספס אותו. סרטון אנימציה איכותי שיסביר בדיוק את העסק שלכם, ייראה באופן נגיש, חמוד ואיכותי את מה שאתם עושים ואת מי שאתם, יכול להרים את העסק שלכם לגבהים חדשים. נסו לדמיין את הסרטון האנימציה האחרון שראיתם, נכון שהוא נגע בכם, נכון שזה עושה רושם, שזה מעלה חיוך ומוסיף רבות למקצועיות הסרטון. עכשיו תדמיינו את הסרטון אנימציה לעסק שלכם ותבינו כמה זה יכול לעשות טוב לעסק שלכם.

איך עושים סרטון אנימציה לעסק

מה שחשוב בעיקר להעביר דרך הסרטון הוא שאתם לא כמו כולם, נסו לחשוב מה מבדל אתכם מהמתחרים שלכם, איזה מסר חשוב לכם להעביר ועל ידי כך תבחרו דמות או תבינו בדיוק מה הייתם רוצים שיהיה בסרטון שלכם. הפקת סרטון אנימציה יכול באמת לתת לכם את כל מה שאתם חולמים, כי אם בסרטון ללא אנימציה אנחנו מוגבלים למה שניתן לעשות, בסרטון אנימציה אין לנו מגבךה, ניתן לאפיין דמויות כרצוננו, להעיף אותן באוויר, להעבירן לכל מקום אחר בעולם תוך שניה ואין פה שום שחקנים שמתעייפים מיום צילומים ארוך. סרטון אנימציה יכול לתת חווית משתמש מדהימה לכל מי שייצפה בו, כך שהסרטון יכול מעבר למסר השיווקי שבו, לתת עוד מסרים לגבי השירות, אופי החברה ואיכותה.

איך מתחילים

לפני הכול נסו להבין מה התקציב שעומד לרשותכם והתאם אליו תתחילו לבנות כמו כל סרטון את ההתחלה, אמצע וסוף. תתחילו בבניית התסריט של הסרטון, נסו לדמיין כיצד ייראה הסרטון, איזה סיפור אתם רוצים לספר, איך לעשות אותו מרתק ומפתיע, נסו להבין איזה סאונד אתם רוצים שיהיה בסרטון. כמו כן, הבינו איזה דמות תרצו שתהיה בסרטון, האם שלכם, האם דמות וירטואלית אחרת, כך שהדמות גם תעביר את המסר המדויק שאתם שואפים להעביר באמצעות הסרטון. 

 

My Blog
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יצירת אסטרטגיה מנצחת עבור תוכנית התמריצים לעובדי החברה שלך
תוכניות תמריצים הן דרך מצוינת להניע עובדים. עם זאת, חשוב לא להגזים ולגרום להם להרגיש שהם נענשים על...
קרא עוד »
אפר 20, 2023
סרטוני אנימציה – לשם מה נשתמש בסרטונים כאלה
אחד מסוגי הסרטונים והסרטים הפופולאריים ביותר, הן על צעירים והן על מבוגרים, הם סרטוני אנימציה. ישנם...
קרא עוד »
מרץ 24, 2021
מה חשוב לדעת על ייעוץ זוגי
ייעוץ זוגי יכול לעזור לזוגות עם בעיות הזוגיות שלהם. זה גם יכול לספק מרחב לשני בני הזוג להביע את...
קרא עוד »
אפר 10, 2023