ענן פרטי משלכם – יש דבר כזה

היתרונות – 

  • המעלה הכי ניכרת של ענן פרטי משלכם באה לידי ביטוי הינו בחיסכון בהוצאות של ה- IT. השאיפה המהותית של כל אחד מבינכם בוודאי הינה להרוויח כסף וכמה שיותר, תוך כדי שמירה על הוצאות תפעוליות הכי נמוכות שאפשר. על ידי מחשוב ענן הנכם עשויים לחסוך בהוצאות בצורה ניכרת, בשל כך כי לא קיימת דרישה של אחזקה, הקמה, או לחלופין של תשתית מחשוב מקומית. ענן פרטי משלכם מבטל בעצם את הדרישה בהשקעה כלכלית להקמה של מרכז נתונים פרטי של בית העסק והתפעול שלו מבחינת חשמל, קירור ותחזוקה באופן קבוע. שירותי מחשוב ענן מחייב אתכם בתשלום רק בשביל המשאבים בהם הינו עודה שימוש כפועל יוצא. בנוסף לכם, הנכם יכולים להתנתק מהשירות של מחשוב בענן בכל זמן נתון ופשוט להחליף ספק שירות מחשוב ענן שונה.
  • המהימנות של ענן פרטי משלכם כפלטפורמה משל שירות מנוהלת, מדובר בענן מהימן הרבה יותר לעומת תשתית IT מקומית, בשל כך  כי הספקים של מחשוב ענן מבטיחים לכם בחוזה השירות שלהם זמינות מרבית, קרובה למאה אחוז, במהלך שבעה ימים בשבוע, למשך כל היממה. כמו כן, אף המנגנונים של הגיבוי וההתאוששות מקרייסס במצב של נפילת שרת האחסון. במקרה כזה, הנכם עשויים להירגע ולחיות בוודאות כי ענן פרטי משלכם יעשה הכל על מנת שתצאו ממצב קטסטרופלי כזה בזריזות ואף באפקטיביות רבה ויהיה באפשרותכם להפעיל שוב את השירותים, בסיסי הנתונים והיישומים המקוונים של הענן.
  • קיימת נגישות כל הזמן – אחסון מידע בטכנולוגיית ענן פרטי משלכם נותן בידכם גישה אל המידע בענן מכל אזור במדינות שעל פני הגלובוס ובכל עת.  כל זה בלי קשר לגורם שמבצע קשר עם שירותי ענן, כמו למשל – אייפד, טלפון נייד, מחשב או מחשב נייד.
My Blog
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיווק באינטרנט
שיווק מקוון הוא תהליך של קידום העסק המקוון שלך בערוצים מקוונים שונים. זה כולל שימוש במדיה חברתית,...
קרא עוד »
נוב 04, 2022
השקעות אלטרנטיביות – 5 יתרונות
השקעות אלטרנטיביות היו עד לא מזמן אפיקי השקעה שיושמו רק על ידי בעלי עסקים ויזמים גדולים, אך כיום יותר...
קרא עוד »
אוק 07, 2021
מי מספק שירות של הדפסת ספרים?
שירותי הדפסת ספרים מוצעים על ידי חברות שונות, לרבות חברות דפוס אופסט מסורתיות, שירותי דפוס דיגיטלי...
קרא עוד »
ספט 12, 2023