שיפור יחס המרה בחנויות אינטרנט

שיפור יחס המרה בחנויות אינטרנט

כל משווק אינטרנטי מתחיל, יודע שאם יש משהו שאסור לדלג עליו והוא הדבר העיקרי והחשוב ביותר בשיווק דיגיטלי, הוא המרה של גולש לקונה. אז איך עושים את זה כמו גדולים ומדוע חשוב להתמקד ביחסי המרה בחנויות אינטרנט.

שיפור יחס המרה בחנויות אינטרנט 

אתר אינטרנט לממכר מוצרים, חייב להיות אקטיבי בכל פרמטר שהוא. בין אם זה בכל מה שקשור לעיצוב האתר או דף הנחיתה, לתזמון המודעות ברשתות החברתיות או כמובן ביחסי ההמרה החשובים שעליהם נדבר היום.

יחסי המרה חשובים מאוד לכל אתר שופי שרוצה להגיע לכמות גבוהה של לקוחות קונים, כאלה שאינם רק נכנסים לאתר אלא גם מבצעים ממנו רכישות לכן חשוב לבצע שיפור יחס המרה בחנויות אינטרנט.

איך לגרום ללקוחות לקנות מהאתר שלי 

אז כיצד תוכלו לגרום לגולשים שאינם בהכרח חלק מהלקוחות הטבעיים שלכם לרכוש מוצרים מחנות המקוונת שלכם? ישנן כמה דרכים מועילות לעשות זאת, באמצעותן תוכלו לגרום ליחסי המרה מעולים עם הלקוחות.

שיפור חזותי של הדף או שליחת ניוזלטרים חוזרים לגולשים שביקרו באתר האינטרנט שלכם, הם רק חלק ממה שאתם תצטרכו לעשות בנידון.

להפוך גולשים ללקוחות 

אם יש משהו שהוא כנראה החשוב ביותר בשיווק דיגיטלי, הוא להפוך כמה שיותר גולשים לקונים (קראו בנושא באתר של בוריס קימלמן מומחה בתחום). בדרך כלל, גולשים מסביב לעולם נכנסים לאתרי אינטרנט באופן ספונטני ולא ממש חושבים להמשיך ולקנות בהם.

במקרים אלה, אנחנו מציעים לכם ללמוד קצת יותר על האופן שבו תוכלו גם אתם לגרום להם לרכוש מכם מוצרים וכך, תוכלו להמיר אותם ללקוחות קונים וכאלה שיהוו נכס עבורכם.

יחסי המרה חשובים לכל אתר שרוצה להתקדם בגוגל ולהיות מדורג ברמות הגבוהות ביותר. אנחנו ממליצים לכם לבחון טוב אפשרויות אלה לפני כל פעולה.